طراحی و بهینه سازی سایت

طراحی و بهینه سازی سایت

طراحی و بهینه سازی سایت

طراحی و بهینه سازی سایت

آموزش ساخت اپل آیدی

آموزش ساخت اپل آیدی

برخلاف وبسایت هایی که آموزش اشتباه در اختیار شما میگذارند تا شما نتوانید اپل آیدی بسازید و در نهایت مجبور به خرید اپل آیدی از آنها شوید ما یک  آموزش کامل برای شما در این بخش آماده کردیم که جزئیات بسیار کاملی دارد و شما میتوانید خودتان برای خودتان اپل آیدی بسازید.

آموزش ساخت اپل آیدی رایگان

راه های متفاوتی برای ساخت اپل آیدی وجود دارد. اغلب این راه ها نیازمند یک حساب اعتباری بین المللی هستند. از انجا که در ایران داشتن این حساب  متعارف نیست پس ساخت اپل آیدی روش بدون نیاز به داشتن کارت اعتباری و کاملا رایگان را به شما آموزش میدهیم. مسیر ساده است

برای ساخت اپل آیدی نیاز به موارد زیر داریم

نرم افزار itunes

نرم افزار رسمی شرکت اپل بوده که برای تمامی سیستم عامل ها روی وبسایت apple.com موجود میباشد. کافیست به وب سایت رسمی اپل مراجعه کنید یا در گوگل عبارت download itunes را جستجو کنید.

آدرس آی پی امریکا

وقتی شما وارد یک وبسایت یا وب اپلیکیشن می شوید آن وبسایت با استفاده از آی پی شما میتواند تشخیص دهد که شما از کدام کشور هستید. با توجه به اینکه نیاز به اپل آیدی امریکا داریم و با عنایت به اینکه شرکت های تابع امریکا، کشور ایران را تحریم کرده اند نیاز داریم که با هویت جعلی اینترنتی این مهم را انجام دهیم. برای این موضوع کافیست آدرس آی پی خودمان را تغییر دهیم. برای حصول به این نتیجه باید از وی پی ان امریکا یا نرم افزار های ماسک آی پی استفاده کنید تا ایرانی بودن شما از دید اپل کتمان شود.

یک آدرس واقعی از کشور امریکا

باید توجه داشته باشید که اپل بانک اطلاعاتی کاملی از تمام آدرس ها، کد های پستی و تلفن های ایالات متحده در اختیار دارد. شما در هنگام ساخت اپل آیدیباید یک آدرس وارد کنید. پس با ورود آدرس اشتباه با پیام خطا مواجه می شوید. حال اگر مثلا آی پی آدرس وی پی ان شما مربوط به ایالت Utahh باشد باید دقیقا آدرس واقعی از همان ایالت وارد کنید.

برای بدست آوردن آدرس فیزیکی واقعی یک آدرس آی پی باید مراحل زیر را دنبال کنید :

با وی پی ان به اینترنت متصل شوید.

وارد وبسایت whatismyipaddress.com شوید و روی دکمه Learn more about this IP کلیک کنید.
کد پستی که به شما نشان داده میشود را در google map جستجو کنید. در این صورت یک منطقه از ایالات متحده را برای شما با حاشیه قرمز مشخص میکند. آن منطقه مربوط به آن کد پستی میباشد. روی یک فروشگاه یا مرکز خرید کلیک کنید. اطلاعات پستی و تلفن و مشخصات کامل آن فروشگاه برای شما نمایش داده خواهد شد.
بعد از طی مراحل بالا شما یک آدرس واقعی از ایالات متحده دارید.

ادامه مطلب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.